Känslodag

Hallå där mina vänner. Känns lite som dagen innan födelsedagen idag för imorgon kommer Henrik. Så så efterlängtat. 
Det blev sent igår för min del, jag kom inte hem förrän vid halv 2 tiden. Var på mingel med Handelskammaren och vi satte oss därefter på restaurang. Pratade, skrattade och hade de riktigt trevligt. Så roligt att få spendera en del tid med dem. På dagen igår hade jag en liten guidad tur i Visby, visade dem Botaniska trädgården, kärlekstunneln, Fiskargränd (som ska vara Sveriges vackraste gränd) sen gick vi längs strandpromenaden.
 
Det är så speciellt att ha massor av härliga vänner på Gotland denna vecka, ska bara försöka hinna med och träffa alla. Tycker jag ha gjort ett bra jobb ändå. :)
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0