Välkommen 2014

Det är ruskigt hur snabbt tiden går. Jag blir lite arg på klockan och tiden, vi är absolut inte på samma planhalva och det är dags för diskussion. 

Jag har haft en fin ledighet och nu är det dags att åka hem. Jag kommer inte börja jobba förrän på onsdag men har lite fix innan det.
Den här julen har verkligen varit jul. Jag kom hit fullladdad med julstämning och känner verkligen att jag smittade av den på resten av familjen. En fin förberedningsvecka med pyssel och bak, en bra dagen innan doppardagen med buffé och bingo, en mysig julafton med härligt sällskap, en galen juldag med party fram till morgonen, lugna mellandagar med shopping och en hemmakär nyårsafton med fantastisk meny. 

Jag åker tillbaka med ett leende på läpparna, jag har chans att få förbättras, vara romantiker och satsa på karriär. Välkommen år 2014!

Bjuder på ett bildregn från ledigheten, i veckan kommer en summering av mitt år som varit! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0