Uppsägning och babbelkrig

Jag har kört ett stenhårt pass på gymmet med kondition och djupgående stretching. Jäklar var skönt det är att få ta ut sig. Jag sprang mer än 5 km på 40 minuter vilket kanske inte är jättebra men jag är överlycklig över att jag klarade det! Heja mig och min superkassa kondition. Men det får den vara, jag har ju knappt tränat den. 

Nu ska jag och Henrik iväg för att träffa en handläggare och säga upp vår hyresrätt. Känns så himla overkligt fortfarande. Ni kan ju gissa vad det pratas mest om.
Förresten så har jag och Henrik bestämt de nya köket, kan ni förstå att vi klarade av det utan att bråka? Jag skriver det med en glimt i ögon men hoppsan vad vi båda kan vara envisa ibland ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0