Tandkrämskrig och skrattfest

Jag har precis slängt mig i sängen efter ett riktigt skrattanfall! Det bästa jag vet (alltså den enda gången jag är omogen) är Henrik ska titta på dokumentärer (speciellt om djur) och jag har bestämt mig för att störa. Han blir så galet irriterad att jag just dem minuterna är omättliga när det gäller pussar, kittel och en allmänt klängig Gina. 
Idag slutade det med tandborstkrig och resultatet var tandkräm över hela våra ansikten. 
Men roligt hade vi!


Henrik kväver mig..


Jag gillar inte mig själv i profil men jag bjuder på den med mitt skratt. Gud jag kunde inte sluta. Hur töntig är han inte?!


Jag är så galet kär i denna människa. Och som vi skrattar ihop, helt otroligt vilken knäppis du är! 
Kärlek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0