Min nyårsafton 2013-2014

Vilken nyårsafton, lugn och skön och få vara med dem man älskar mer än något annat. Som vanligt levererar jag och mamma (jag stod liksom för idéerna) fantastisk mat: förrätten bestod av hummer, rökta räkor vitlöksbröd, kryddigt smör och aioli, varmrätten var oxfilé, spritsad och rostad potatismos med sparris och sockerärtor och efterrätten var en amarettopavlova med björnbär. 
Jag kunde inte bli nöjdare. Förutom god mat höll vi traditioner som att se betjänten och miss Sofie och självklart fick jag nyårskyss vid tolvslaget. 
I år bjöd jag också familjen på en riktigt surprise genom att go bananas på gamla smällare och raketer. Klunkade i mig min champagne och sprang ut på gräsmattan som en galen pyroman och eldade på alla raketer och smällare samtidigt som jag skrek 3 ggr i minuten: "ÄR NI MED DÅ?!!!" 
Den synen framför er! Den är bra den.

Nu ska jag pussa på Henrik. Jag ska pussa in det nya året. I sängen dessutom. God natt! :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0