Jag gillar tandläkaren

Jag startade min måndag och vecka som man helst egentligen inte vill starta den, hos tandläkaren. Men vilken tur att jag har lyckats få den bästa tandläkaren som jag har haft genom tiderna. Jag går hos Anna Andrén på Stora gatan i Västerås och är helnöjd. Jag blev rekommenderad att gå dit och tänkte att jag skulle prova. Men vilken service. Känner ni igen känslan när man är hos folktandvården och dem skriker ut ditt namn i en vänthall där de sitter en massa människor som bara glor. När man reser sig upp känns det som man ska in och avrättas vilken det ibland kan typ vara när vissa ska in till tandläkaren.
Det kostar inte mycket mer att gå hos privat, och om det är någon skillnad så betalar jag gärna det för att få service. 
Imorse när jag kom in i lobbyn så doftar det från levande ljus och mysbelysning samt relaxmusik är på. Ett tag blev jag förvirrad om jag skulle på massage eller hos tandläkaren men då sprang det förbi någon sterilklädd som tog mig tillbaka till verkligheten. 
Jag älskar att bli tipsad om bra människor som brinner för det dem gör, precis som Anna och Patrick som äger kliniken och driver tandvårdsteamet! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0