Detox dag 1

Yes, den här dagen startade jag me ett poweryoga pass. Jäklar vad stel jag var efter gårdagens spinning men det var så skönt att få sträcka ut och känna hur det drog i lårmusklerna. Jag har mycket att jobba med gällande att bära mig själv, är armarna i fokus och jag står stilla statiskt så tar det inte lång tid innan jag börjar darra. 

Det är också min första dag med bara grönt. Det går superbra, jag vet reglerna gällande du-kommer-få-as-ont-i-huvudet m.m. därför dricker jag hela tiden. Hallå jag vet väl. Det var också en upplevelse att inte bli uppblåst efter en god salladslunch och jag märker att jag verkligen växt ifrån vissa jag-tycker-inte-om-denna-grönsak. Jag menar ni som känner mig sen innan, avocado, röd lök, tomater, groddar, gröna bönor och spenat har bara varit big NONO. Men hallå, idag var det supergott. Jag vet inte om det bara är känsla eller verklighet men jag känner mig glad och harmonisk.

Ikväll ska jag på ett till träningspass, det blir Afropowerdance vilket kan vara de flummigaste jag vet. Men, ju mer jag rör på mig, desto snabbare når jag mitt mål. Inga genvägar här inte!
 
Den här bilden är ganska gammal, men jag kan ändå ha den här bilden lite som riktlinje när jag väljer min vardag, jag kom ihåg hur bra den här sommaren var och hur mycket jag trivdes med mig själv och det jag hade åstadkommit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0