Stolt men oerhört trött tjej

Idag ger jag mig själv 5 guldstjärnor just för att jag:
- tog tag i jobbiga saker på jobbet och fick dem gjorda
- gick ur min komfortabla zon
- hade en viktig förhandling som levererade segerkänsla när jag gick därifrån
- tränade dubbelpass, både bodypump och afropowerdance efter varandra. Dessutom överlevde båda
- lärt mig äta avokado
- varit en snäll flickvän (trots dötrött) och  tagit hand om min fina som är sjuk
- hållt ut under detoxtiden, går in på min 10 dag imorgon och är renare
- stretchade trots att jag tycker det är supertråkigt
- inte slarvade med mellanmål 
- älskar min pojkvän mer än igår och dessutom talar om det för honom

Jag har börjat göra vägen till mitt rätta jag, heja mig! jag är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0