Sjuk fort jag tog steget på ön

Under gårdagen i Sthlm kände jag hur jag började bli krasslig i halsen och tappa rösten, optimistiska jag var helt säker på att jag babblade för mycket. 

Så var det dock inte, fort jag satte min fot på Gotland korkade halsen igen och jag hade svårt att svälja och andas.
Så glad av att få träffa mamma, pappa och syster. Fina familj. Eftersom jag kände mig hängig och dålig så gick jag och lade mig 21.45 och hade somnat redan innan klockan slog 22. 
Nu, 12 timmar efteråt är det bara värre. Inte ska jag väl behöva åka hit och bli sjuk? Får jag faktiskt krya på mig! 

Jag har sänghäng med 2 täcken, ända som saknas är min Henrico 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0