Så stolt UF Alumn!

Träning, massage, flickvän, jobba och allt sånt där är mina dagar. Jag älskar det. Jag och mina fina räknar ned dagarna till att vi får nycklarna till lägenheten och jag själv räknar ned dagarna tills vi får vår nya platschef på Handelskammaren Mälardalen i Västerås. Kommer bli fantastiskt bra. Pirr!
 
Alltså idag är jag så himla glad och så himla stolt. UF Alumni nätverket i Västmanland bara blommar och vi blir fler och fler och syns mera ute i media. Idag finns det 3 personer som jag bara vill applådera till, det är Sarawut, Anna och My. Alla tre har drivit olika UF-företag och lever idag på det dem älskar, företagande och sina affärsidéer. Som en alumnimamma blir jag alldeles rörd av deras utveckling. Kika här! 
 
Se när Anna & Sarawut är med på TV4 här! 35 sekunder in i klippet..
 
 
Läs om Anna och Sarawut i VLT 
 
 
Och nu till en annan tjej som gör mig oerhört glad och sprider energi, en UF alumn från Västerås
 
Ni har väl inte missat att My fotograferar Blondinbella, Isabella Löwengrip i många olika sammanhang? My är en fantastisk person, kika in på hennes hemsida här:

http://www.myvestlund.com/

  
Läs mer om de inlägget här

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0