Min härliga helg

Ligger i sängen och myser med Henrik. Hektiska dagar är det här och därav den dåliga uppdatering. Vår alla hjärtans dag var mer än bra. Slutade med att vi åkte hem och kikade på serien Games of thrones med en stor popcornskål. Sen somnade jag på Henriks arm och vaknade av att det var lördag. 
Vi hade mycket att fixa igår och Henrik skulle jobba och hej och hå. 
Sen åkte vi till fina Vera för att ta några glad innan 50-års partyt på studio 25, och jisses vilken kväll det bjöds på där. God mat, fantastisk underhållning och härliga människor. 

Jag vaknade relativt pigg innan 9, idag är lite jobbdag för mig. Möten och löpträning väntar (mitt 5e pass för veckan) :) 



Jag är ju för dålig på att ta upp kameran men här får ni lite sneakpeak skulle man kunna säga ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0