Lyckobubblan jag själv har skapat

Mina dagar bara springer iväg, dem är så totalt fulla. Igår jobbade jag full dag, var iväg på ansiktsbehandling, bankmöte, träning och Alumnimöte. Iofs slutade sista mötet 22 men ändå. Tiden går så fort. 
Samma som idag, jobbat mina timmar, haft mässinspiration och stått på scen framför över 100 ungdomar, superläckert, haft Alumnimöte och äntligen designat upp hela nya köket till våran bostadsrätt.
Jag lever i en lyckobubbla jag aldrig vill gå ur. Alla bitar börja falla på plats och jag njuter.

Henrik och jag har kikat på kök dagligen sen vi skrev på papperna. Vi har tänkt om tio ggr om och säkert en gång till efter det. Vi har skrattat, vi har tjafsat, vi har definitivt tyckt olika, vi har kompromissat och ändå har det inte känns 100. Tills idag, då föll alla bitar på plats och vi bestämde oss. Ett kök to die for. Älskar allt och det märks att det ligger mycket tid och kraft bakom. Efter alla val blev också priset där efter men oavsett om vi lyxar nu så kommer vi få tillbaka pengarna. Vi har gjort en riktigt bra affär - genom planerande och strategier. 


Lite inspirationsbilder som går i samma tema som vårt kök, dock väljer vi inte ett klassiskt vitt som de flesta andra.. 
Bilder lånade av Pinterest


Vet ni, nu ska jag sluta med allt kökssnack och dela med mig av en surprise. Imorgon åker jag till Gotland och stannar till måndag. Sjukt skönt med helg. Gosigt! :) Henrik är dock kvar i Västerås. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0