Fin helg

Vilken fin helg jag har haft, otroligt. Igår gick jag på långpromenad och åt sen en mysig frukost. Åkte ned på stan och träffade fina My. 
Jag och My träffades genom alumni här i Västerås och idag driver hon eget samtidigt som hon går en fotoutbildning. Hon har bland annat fotograferat Blondinbella och haft Erikslund Shoppingcenter som kund. My har lika mycket energi som jag och lever ut sina drömmer. En sån himla jordnära tjej som jag klickade med direkt. 


Idag söndag har jag städat upp i lägenheten (ville överraska Henrik) och haft finbesök. Min advisory board till UF Alumni har varit här och vi har planerat våren och haft lite kick off. Mina fina alumner. Dem är så duktiga och vi är ett toppenteam.




Louise, Veronica, Robin, Sarawut och Dennis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0