Favoritdag

Det är alla hjärtans dag, det är för härligt. Jag är en person som älskar att uppmärksamma och tycker det är superroligt med namnsdagar, alla hjärtans, mors och farsdag m.m. Jag har varit singel många gånger den 14 februari men det har aldrig skadat mig, haft fina vänner och familj runt omkring mig som dessutom fyller mitt hjärta. 

Den här dagen är som alla andra, väldigt planerad. Jag ska åka till Eskilstuna för att träffa min rådgivare, som också har en del av mitt hjärta och vi ska prata vidare om min plattform. Det börjar hända lite nu och jag är mer än glad åt det. 
När jag är tillbaka i Västerås blir det träning, bodybalance ska kag prova med fina V. Efter det blir kostrådgivning och sen hem och slå in alla paket till Henrik. Ikväll väntar mys och brakmiddag på folkets. Fina planer! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0