Vill vara snäll

Tokgalet hur dagarna spinger iväg. Jag jobbar mycket och inte speciellt kontinuerligt (varierade arbetstider) vilket gör det lite svårt för mig att hänga med, mina sociala medier ligger efter en del kan jag lova. Men jag gör ju så gott jag kan, jag är också människa.
 
Ibland är jag så lustig, tycker jag själv alltså. För jag är absolut inte min egna bästa vän. Det är mitt nya nyårslöfte; ATT VARA SNÄLL MOT MIG SJÄLV. Jag har jobbat mer än heltid dessa höstmånader, kört på med ideellt arbete vid sidan om, gått igenom en seperation med tillhörande sälj av bostadsrätt m.m., drivit på bolaget, åkt på influensa och är inne på medicinkur nr 3. 
Jag sa till mina kollegor härom dagen att jag känner mig så sliten och trött. Jag tycker att jag försökt äta klokt, sova bra och tagit friskt luft (hållt igång och träna vore absolut att överdriva) men ändå så är jag så seg. Och imorse föll poletten ned, jäklar vad skönt det var att förstå vad det är för något: Min nya antibiotika. Kur nr 3 dödar typ mig, iaf min energi. Men vad skönt det ska bli när jag blir frisk. Så skönt. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0