Trött på mig själv

Jag blir så trött på mig själv ibland. Jag satte mig i bilen påväg till Ludvika, en enkel resa på 1 timme och 40 min, satte på bra musik och började tagga till min föreläsning. Efter en kvart var jag kissnödig. Efter en timme var jag tokkissnödig och efter 1.30 h trodde jag att jag skulle svimma. Varför gick jag bara inte på toa innan jag åkte? Jag äter ju antibiotika just därför, för att min urinvägsinfektion inte riktigt går över. Och jag vet att jag absolut inte får hålla mig och definitivt inte kan. Det kändes som den värsta timmen i mitt liv. Har aldrig varit så härligt att vara framme någonsin tror jag. 
Lite svårt att fokusera om på föreläsning efter den dåliga starten, men det gick bra. I dessa stunder är jag så glad att jag är en grym projektledare och att jag alltid förbereder mig väl! :)

Nu åker jag tillbaka till ett grått och regnigt Västerås. Tur att jag bara ska hem och mysa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0