Redan december

Ja. Det är tisdag och jag är riktigt novembertrött. Men så kan jag ju inte skriva, för det är ju inte nå november nu, det är DECEMBER. 2 DEC! Hur galet? Tiden rinner iväg alltså. Och svinkallt var det imorse.
 
Igår var det den 2:a officiella visningen på vår lgh, jag vill bara att någon ska köpa den nu. Vi har fått in bud så det är väl positivt, spännande att se vad den landar på. Idag kom superkonstiga känslor, blev lite smått illamående att någon ska bo i vår lägenhet. Är det vanligt att känna så? Att jag ska gå förbi där och sen se upp och se några andra, med våra val av inredning m.m. Nej fy. Men jag ska ju klara av det, var bara en märklig känsla som uppstod inom mig. 
Men jag har ju massor av bra att se framemot. En fin jul på Gotland, lite ledigt, mycket jobb i januari och utflyttning i januari, inflyttning 1:a februari i min lägenhet sen drar jag ju den 3:e på en hej dundrade jäkla resa till först New York och sen Karibien, Barbados. Det känns bara megafantastiskt. Sen kommer jag hem och har en as cool vår i egen lägenhet. 

Men, tillbaka till verkligheten. Idag blir det jobb i ginagina och avstämning med VD för att utvärdera mitt jobb hittills. Mycket spännande. 


Typ det här lever jag på när jag är trött. Magi för novembertrötta människor som behöver det där lilla extra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0