Eventdag

Blev en lång jobbdag igår. Mycket att förbereda i veckan och ta igen. Men roligt jobb! 

Den här dagen startar jag med Frukostklubben, för att sen vidare till styrelsemöte för ung företagsamhet, för att sen tillbaka till kontoret och jobba, för att sen förbereda och fixa allt inför Handelskammarklubben, för att sen genomföra den. Roligt roligt. 

För att jag bara måste vara lite tjejig också. Hur kan jag alltid ta sönder och maska mina strumpbyxor. Okej om vi pratade 15 den men nu pratar jag 40 den, det är ju inga supertunna. Ändå lyckas jag fasta i stolar, ringar, bord m.m. Blir nästan lite imponerad av mig själv hur jag lyckas ;) 

Tidig morgon på Frukostklubben.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0