På gång, liten bit av vägen

Första arbetsdagen gick bra, var lite tryck på mina uppgifter så dagens arbetstid bara rann iväg! 

Jag har glömt att berätta för er om min viktresa. Jag har hållt igen, jobbat med mig själv men ändå fuskat lite. Har slarvat lite med alkohol och bröd och sånt. Men, igår vägde jag in mig. Drygt 7 kilo tappade på åtta veckor. Jag har ju satsat på att tappa 1 kilo i veckan så jag är inte helt nöjd, men å andra sidan har jag inte alls rört på mig så mycket jag borde gjort. Men jag kämpar på, och fan vad jag är på gång. Heja mig! Bara 13 kilo kvar! 

Jag försöker äta mycket protein och mycket grönt. Ikväll blev de köttfärsfyllda paprikor med grönsallad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0