Jobbar in rutiner

åh. Onsdag. Jag är inne i rutin, vad skönt det kan vara då.
Även fast jag vet att det var tisdag igår så gjorde jag och Henrik som om det var måndag. Vi storhandlade för veckan, gjorde matlista och tog all tvätt. Skönt. Det gör väl att de blir lite lugnare ikväll, kan man ju tro. Jag vill att vi ska göra klart det sista i renoveringen (lite lister och en vägg ska målas) så jag tänkte köra en del ikväll, Henrik var däremot väldigt tydlig om vad han skulle göra ikväll, han skulle se Derby(t?) mellan AIK - Djurgården. Så rolig pojkvän har jag ;) Men jag har ingenting emot att byta om till målarkläder, gå in i min bubbla på egen hand och jobba på..
 
Första dagen på jobbet då? Jo den var bra. Mycket bra. Kul att vara tillbaka och roligt att få jobba i Handelskammarens snygga lokaler. De blir ju alltid lite startigt första dagen, särskilt när man mitt skrivbord var i flyttkartonger också. Men ganska snabbt installerade jag mig och kunde börja jobba. Lite tillbakablick från året, lite mail att svara på och planera nästa veckas event, Handelskammarklubben! wohoo det ska bli kul! :)

Nu, en ny spännande jobbdag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0