Cool lunch och glömsk dam

Okej, min hjärna gick verkligen på högvarv igår. Tänk tänk och tänk. Så man kan nästan se på mig hur trött jag är. Men, jag har en sjukt rolig lunch inbokad! Den här veckan klarnar allt hoppas jag, så att jag kan få vila mina funderingar.
Jag är lite besviken på mig själv. När jag var på Gotland i somras så lovade jag mig själv att ta vara på mina fina tjejer omkring mig och verkligen berätta för dem hur viktiga dem är. Nu när jag varit hemma ett tag så inser jag att verkligen gjort det och att jag umgås med dem mycket. Men så händer det som hände igår, en tjejkomips frågade mig om jag ville följa med på en premiär av en lansering av ett varumärke och jag sa självklart ja. Men grejen är ju att jag får besök av en annan tjejkompis och vi ska typ ha pyjamasparty. Gud vad irreterande jag är, just för att jag inser att om inte det står något i min kalender då finns det inte. Mitt huvud är så fullt att jag blir tokig över att inte kunna komma ihåg vad jag planerar in. Men, om vi ska se något positivt i detta är väl det fantastiskt att det finns en kalender som kan hjälpa mig dagligen att minnas så detta bara slipper hända begränsat antal gånger... :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0