Måndag och fullt upp

Hallå där.
Måndag morgon och den här dagen har bara sprungit iväg. Galet vad tiden går fort. Och ja, jag säger det jämt men jag blir lika förvånad ändå. Gick upp tidigt imorse, ville hinna med. Första natten i nya lägenheten inatt, jag var lite glad när jag vaknade. Men de är kaos hos oss. Jag har skrivit på lådorna vad de är i dem men ändå så himla svårt att hitta. Men kan ju undra hur svårt de kan vara? Man letar efter strumpor, bestick, armbandsur, vågen (vi hittade den inte så de vart ingen invägning) och allt annat. Vi är fortfarande slitna men får väl vila upp oss lite. Lägenhet nummer 1 (den vi bodde i) ska fortfarande flyttstädas vilket bara är att beta av. På onsdag lämnar vi nycklarna.

Ni ska få bilder när de är lite mera klart i den nya, vågar jag lägga ut bilder på kaoset? De återstår att se.
 
Hörs senare!
 
 

Såhär såg de ut för bara några veckor sedan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0