Glad och färdig tjej

Oh jisses. Nu pustar jag ut för idag. Sitter på tåget mot en helg i Stockholm. Lämnade Henrik och flyttkompisarna med ett leende. Kommer bli så himla bra. 

Ibland får man bita ihop. När man renoverar är de inte bara att flyttstäda den lägenheten man bott i, utan då ska man helstäda lägenheten man ska få flytta in i också, Dammråttor är ju en sak, men fy bubblan säger jag mot minisågspån och sånt material som fastnar i allt som har blivit kvar från bygget. 

Men om man ska vända på det, Gud var vi lärt oss. Otroligt roliga kunskaper att ha. Ni kan nu kalla mig praktiska Gina för det är jag efter dessa veckor! 


Det är inte längre Mälaren utanför fönstret, men känslan av att äga stället. Lägenheten är helt vår!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0