Första lägenheten

I söndags flyttade vår inneboende Olivia ut, hon flyttade in i sin första lägenhet och när vi var förbi och grattade och lämna små presenter kände jag igen känslan så väl som om de var igår. 2011 flyttade jag till Västerås från Gotland in i min första lägenhet. Jag hade planerat exakt efter bilder och planlösning och mitt ögonmått är obeskrivligt bra. Jag har aldrig haft så roligt dem dagarna som jag hade när jag och mamma skulle inreda och montera.

Idag när jag och Henrik ska inreda får jag kompromissa om allt, därför så vill jag passa på att säga till alla singlar att njut att få bestämma helt själv. 
Det är charmigt att flytta med Henrik också de är bara de att de blir ett evigt givande och tagande ;) 


Minns ni min fantastiska himmelsäng? Den fick till exempel inte vara kvar för Henrik. Han snubblade alltid i gardinerna sa han. Som att de var därför han inte ville ha kvar den, ljugpotta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0