Mitt allt.

När mamma kommer till Västerås ska jag tala om för henne hur glad jag är för hur mamma och pappa uppfostrade mig. Ni som känner mig vet hur tighta jag är med min familj och hur mycket jag älskar dem. Jag är ingenting utan dem. Jag är glad för alla dem resorna dem tog med oss på för att upptäcka olika kulturer, jag är glad att ni lät mig hitta mig själv angående fritid och sport, jag är glad att ni fick mig att inse att förtroende är inget man får utan något man förtjänar, jag är glad att ni mötte alla tre barn där vi var och fick mig att se att alla behöver inte gilla samma sak eller tycka samma sak, jag är oerhört tacksam för allt stöd ni har gett och alla gånger ni ställt upp, jag är glad att ni satt ner foten när jag var påväg åt fel håll, jag är glad att ni påminde mig om vem jag var under min livs kris 2011, jag är så glad att ni kan prata med mig om allt, jag är så glad att när ni känner något som stolthet,att ni talar om det, jag är glad att ni tror på mig och det jag gör. Men mest av allt är jag glad för det ni stoppade i min ryggsäck som jag ska ha med mig hela livet för att klara mig, det var som att ni visste ingredienserna för att lägga förutsättningarna till en bra framtid.
Jag ska göra allt för att bli en lika fantastisk förälder som ni varit, när det väl är dags. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0