Ledig! För ledig!

Ja, Henrik åkte iväg på jobb och jag tränar mig på att både vara ensam och inte gör en massa. Återhämtningen för mig innebär att inte ha några måsten, äta när jag vill äta och sova och vila när jag behöver. Det är svårt, mycket svårare än vad jag trodde. Det rycker i fingrarna och alla måsten hänger över mig, men dem får komma tillbaka imorgon. Givetvis klarar jag inte hur mycket vila som helst utan måste blanda lite nytta med nöje, Henrik har laddat hem the Sims på paddan och jag är ju för nyfikenheten för detta!
Så låt oss träna lite engelska och få nostalgi samtidigt, Gud. Ibland inser jag som nu hur mycket jag måste träna på min engelska, körde precis fast på ordet bell peppers, de borde man ju veta att de var paprika! Hallå där G, dags att plugga på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0