La familia!

Åh. Robin har anlänt och jag känner mig hel. Givetvis så saknas älskade papput också men så kan det blir. Robin och Henrik vid soffan, syster på pallen och mamma i köket där de doftar gott ifrån. 
Jag älskar när min familj är på besök.
Idag var vi och shoppade en hel del, först vid Skultuna Messingbruk där dem har bland annat märkena Snö, Iittala, fiskars, Rörstrand, kosta boda och mycket mer. Himla fin inredning. Efter det var vi på Eriksslund och handla, förutom lite fint smink och nagellack och sånt blev de fina höststövlar. I love. Jag har så svårt att hitta stövlar, dels för att jag har lite stora fötter och för att jag är lång och har en liten häl, därav aldrig användning av pumps utan remmar. :(

Fantastiska familj!
 
Världens finaste mamma och jag.
 
 Robin hade köpt sen inflyttningspresent. Tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0