Tjejer att ta vara på och se upp till

Jag tog ett break från jobbet och växlade om, åt lunch med fina tjejer från nätverket Winnet. Bestämde mig för att träna imorgon ändå, så 7.00 imorgon börjar poweryogan. 
Dessa två tjejer som är på bild är en del av mina förebilder, dem jobbar och livnär sig på det dem fullkomligt älskar och för mig är det att lyckas. Dem har alltid ett leende på läpparna som smittar av sig väldigt snabbt. Pia till vänster är ägare för företaget BildN där hon fotograferar med mera, Lena som är till höger driver Warma Group som bland annat hjälper företag att synas, profilera sig eller hitta sin identitet. Jag hoppas att budget i början i mitt egna projekt tillåter sig att använda mig av både dem här damerna. Dem är proffs, sådana gillar jag att jobba med. 
Nu, god natt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0