En vanlig torsdag, med stress

Det är torsdag idag, det är helt galet. Ibland tror jag att någon skämtar med mig så fort tiden går. Jag tänker mig att jag uppdaterar er i min vardag. 

På gång: Vi hade vårt första alumnievent i tisdags för den här termninen. Det gick så bra, 45 anmälda och över 30 st dök upp, otroligt roligt. Facebooksidan växer och vi har ökat otroligt mycket. Förutom alumni så har jag jobbat en hel del, de märks att man har varit borta från skrivbordet. Högarna växer och mailen trycker på. Jag har vart oerhört stressad och halva min rygg har låst sig. Ajajaj. Igår var jag på massage och återigen kom migrän som på posten. Jag somnade kl 21 igårkväll och var helt slut när jag vaknade. Inte bra. Imorgon har jag en bra dag på jobbet och avslutningsvis en halvdag med ARTY-seminarier (stiftelsen som jobbar för att få ihop kultur och näringsliv). Vi på Handelskammaren är på plats och det ska bli mycket intressant. På kvällen kommer fina och saknade Simona och bor över, jag har bett om tjejkväll och skickar iväg älskade H på krogen. Kan han behöva. 

Min hälsa: Är faktiskt inte nå vidare, jag är fruktansvärt känslig mot mörker och har börjat titta på alternativa lösningar för att få ljus. Det är helt galet att det snart är november och vart den här hösten tog vägen kan man fundera på. Jag får inte träna den här veckan då min vila står som nr 1 på återhämtningslistan. Om kroppen säger ifrån så gör den. Annars går mina matrutiner relativt bra. Relativt är för att jag veta att jag alltid kan göra bättre, de handlar om hur hård jag ska vara mot mig själv. Jag ser inte framgång förrens jag kommer i mina nya nudie som ligger i garderoben och väntar. 

Nu. Jobb. Kram på er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0