En dag att längta till

Jag har landat på Arlanda och påväg mot Västerås. Vilken dag som väntar. En snabbvisit hem för att byta kläder och hämta viktiga prylar, sen tillbaka till jobbet för att beta av några saker, sen träffa alumnerna för att förbereda kvällen. Vi har ett asballt event ikväll som kommer bli skitbra. Vilka får komma? Jo alla som har drivit ett UF företag! Vad är på temat: heta entreprenörer hamnar i stolen där frågor bombas, nätverk och storytelling! 

Vet ni vad som är lustigt, ikväll ska jag med andra sprida inspiration, kunskap och nyttiga tips till ett 30 tal ungdomar, tror ni att det pirrar i magen för det? Nej, det pirrar i magen för att jag ska hem till Henrik och vi har inte setts på dagar. Tokkär är jag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0