Dag 1

Ja, den har dagen har varit jobbig i vissa aspekter. Jag har jätteont i huvudet för att min kropp vill ha socker. Jag har djungelvrål hemma som är svinsvåra att stå emot men har klarat mig än så länge.
Jag har tagit mitt första steg i rätt riktning och skickat in en kostdagbok till Veronika på 3 dagar med mat i mitt liv. Tog med allt, fusket också. Nästa steg blir utvärdering av den och lägga om kosten till rätt sätt. Hur och vilken metod struntar jag i den enda viktiga är att jag blir bättre.
Mina jeans var trånga imorse, nytvättade. Blev påmind ännu en gång att jag är igång. Det var skönt.
Förresten så har jag jobbat till nu, det har gått bra. Men jag är trött. Kram vi hörs imorgon. Med en mindre bråkande mage och mindre sötsug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0