konstig lördag.

Det är lördag. Jag hade en jättebra fredag. Verkligen. Fick finbesök från Stockholm, Sofia kom över, vi åt god mat, babblade och gick ut och drack vin. Galet så jag skrattade, vad knäppa saker man kan göra ibland.
Jag och Sofia har pratat hela morgonen om alla möjliga saker, de är skönt att kunna dela så mycket. Finns vissa saker som jag bara berättar för henne (och Henrik men han räknas inte nu), och de är inget konstigt med de jag säger, fast dem är supersvåra att prata om. 

Jag har en utmaning framför mig, jag ska ha en soffhelg. Jag vet inte när jag hade det senast men jag ska prova om jag klarar. Jag mår lite dåligt idag och är totalt slut, huvudvärk som kommer när jag slappnar av. Henrik jobbar hela helgen och jag ska vara med mig själv. Vill mest bara ligga och sappa mellan kanalerna. Kanske sova. Jag orkar inte se eller följa något, bara va. 

Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0