Jobb på en måndag

Det är jobbmåndag, jag är själv på kontoret så det känns heldött. Jag ska börja röra mig hemåt för att hinna köra ett träningspass innan kvällens massage. Skönt att vara extra trött då. Det är galet vad kallt det är ute. Fram med jackan när jag kommer hem. 

På tal om något helt annat, är inte Inspiration ett väldigt fint ord, det låter inte bara fint utan innebörden är otroligt välformat. Idag fick jag höra att jag inspirerande, av en företagsledare i Västerås för ett stort bolag, de är ju helt fantastiskt att kag inspirerar. Det kan vara de finaste att höra, om man brinner för att dela och ge med mig såklart. En annan som inspirerar mig är min fina vän Anna, tog en lunch med henne idag. Hon peppar mig och får mig verkligen att känna att jag kan påverka och göra avtryck. Det ger mig hopp :) hopp om att jag gör rätt för mig.

Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0