Jag släpper men kommer närmare

Idag jobbar jag lite hemifrån för att sen åka på event på MDH. 
Jag älskar att få krypa upp i soffan, läsa mail och äta lite mellanmål/frukost och låta "efter tio" med Malou rulla i bakgrunden. 

Jag bestämde mig i måndags för att släppa, släppa taget om saker som har fått min klump i magen att växa. Jag lutar mig tillbaka och släpper in hösten som slog mig med sin kyla i magen och låter ibland mitt jobb vara svårt. Om man accepterar det blir de lättare för mig att göra mitt bästa. 
Jag önskar mer än något annat att jag kunde komma i form, ha energi över och  inspirera andra till att nå sina mål. Men något blev kanske lite mycket. När jag tänker efter kanske vart det något jag fick för lite av istället?
Jag har mina energikällor, personer som får mig på bana och som ger mig något som typ dunderhonung som därefter gör att jag vill prestera, och göra saker bra. 
Jag har min mentor Göran, som är en fantastisk person. Jag har mina företagstjejer som kör sin grej men som jag delar nästa allt med och jag har min familj. 
Tack till er. Nu blir det mera jobb. 



Kommentarer
Postat av: Lena

Mys på du! Kul att vi ses senare! Tar med en stor burk dunderhonung ;)
Kram Lena

Svar: Ja, tack! ❤
Gina Hedrén

2013-11-13 @ 11:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0