Dåligt uppdaterat!

Ojojoj vilket break det var här. Min vecka har varit extrem, kvällsaktivitet varje kväll så när jag väl fått andas ut, då har jag inte hunnit landa på kudden innan jag somnat. 

I tisdagskväll jobbade jag sent med möten, i onsdags hade vi avtackning av em kollega hos oss på Öster Mälarstrand, åt tre rätters och pratade och njöt och igår gick första eventet av Handelskammarklubben. Fullt ös med över 80 personer. Eventet gick bra och många nöjda personer verkade det som. 
Idag jobbade jag hemifrån, skönt. Henrik har legat i feber så jag fick lite sällskap hemma iaf. 
Den här kvällen erbjuder myshäng med en fin vän i Fagersta. Har aldrig varit där förut. Tar tåget och kommer vara framme om en timme ungefär. Ni vet ju hur jag är på tåg, min nerv börjar slå in och vips så somnar jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0