Saknad

Är de något jag behöver så är det en egoboost. Allvarligt, jag saknar min familj så mycket nu att jag är alldeles tomt. Dem är mitt allt. Jag och Henrik har ju skapat vår familj, men idag ville jag inte att dem skulle åka hem till ön, vet inte vad det är.
Jag har en tuff dag framför mig, en måndag där jag går ut i arbetslivet och inte har CSN eller skolan som trygghet. Det ska bli spännande. Dock har jag fn jobbig sak att reda ut imorgon, de ska konfronteras och det är ingen rolig start på veckan. Ska göra mitt bästa för att bli så lite påverkad som möjligt.

Nu, några minuter innan vi ska sova har jag lite tid över, och då dyker jag ner i min nya tidning. Lite självkänsla tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0