Nybakad och stolt student

Hej.
Jag landade hemma precis, full med energi efter en inspirerande föreläsning med Göran Hogestadh. Vi pratade en stund efter och insåg att vi jobbar med samma projekt fast från olika håll, så himla lustigt. 
Jag är så glad att jag tagit mig dit där jag är idag, jag har nu (om TRE dagar) en examen i ledarskap i ryggsäcken och sjukligt mycket erfarenhet och kunskap från utbildningen. Utbildningen var min språngbräda in i det livet jag har idag. Jag har jobbat upp ett fanstastiskt nätverk och det skulle inte falla mig in att lämna stan om det inte så krävdes. 
Tre dagar kvar, jag har ingen skola ons-tors och examensdag på fredag. Så stolt över mig själv. Jag tänker nämligen vara det. Dem här två åren har gått så snabbt, jag har gett gärnet från början men självklart haft mina dippar hit och dit. Kurserna har varit roliga och de två som fastnar på mig som hårdast är kommunikation och praktiskt ledarskap. Kommunikationskursen var hård och utmanande, jag tror faktiskt de är den enda kursen där min insats inte räckte till ett VG. Självklart gjorde jag så gott jag kunde för den jag var då, men de räckte inte enligt kursplanen, så måste det varit. Praktiskt ledarskapkursen har förändrat mig, jag har numera en total  förståelse på hur och vilka strategier som ligger bakom ett bra ledarskap och jag har därefter blivit en helt annan medarbetare. Kanske är de det som tagit mig långt?
 
 
Nu ska jag sluta analysera utan bara älska, jag är numera en färdigbakad driven yrkehögskolestudent som har en vår/sommar framför mig som kommer vara något av de annorlunda. (Det är ju så frustrerande att inte kunna berätta ännu men snart så!!) Jag har en hel framtid för mig med massor av spännande saker i Västerås. PUSS
 
Så otroligt glad för mina val i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0