Ni är snuskiga

Hallå där!
Jag har jobbat hela dagen och varit ute och tränat. Totalt 8 km klarade jag av. Sprang 5 km och gick resten. Så skönt. Jag känner mig alldeles ren och sund efter det, jag brukar tycka det är skönt att ut och löpa när jag har mycket i huvudet. Dock är jag sjukt trött på att mobilsladden åker upp och ner och fram och tillbaka, måste hitta en lösning på att sätta mobilen någonstans, Henrik har en sån där ficka man sätter på armen, jag är inte riktigt övertygad och imponerad.
 
Snälla, kan jag bara få agga lite om en annan sak. Människor som rapar, fattar ni hur snuskiga ni är? Det finns faktiskt massor av tips och knep för att inte behöva rapa rakt ut. Man kan tillexempel prova att stänga munnen, man kan hålla en hand för eller faktiskt vända bort ansiktet. Ett annat val är också att inte äta mat och saker som framkallar rapar. Men för att bli lite allvarlig, har ni inte blivit uppfostrade av era föräldrar eller? Det är så snuskigt att jag får gåshud när någon gör det. Usch. 

Tack för det, nu blir de mello och massor av mys med mina finingar Pernilla och Henrik. 
 
Jag och Pernilla för väldigt länge sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0