Mörkt och kapat

Hallå alla finingar.
Mitt hår blev mörkt, det hade jag nästan räknat med. Dock hade jag kanske inte räknat med att de skulle bli så kort. jag höll ju på att spara ut till långt men ärligt så har jag förstört hela mitt tjocka hår att det bara var att kapa. Henrik bad mig för några månader sen om de fanns chans att jag blev lite ljusare, han gillar nämligen det. Och längre. Han gillar när jag har stor tofs så att håret hänger ner på ryggen. Jag kommer hem med mörkbrunt hår och kapat, jag kommer inte bli populär eller få några pluspoång.. Haha, vilken tur att det är insidan som räknas ;) . För mig är de viktiga att mitt hår har chans att återhämta sig och bli friskt igen.
 
På tal om frisk, jag och fina Pernilla ska ha hälsokväll. Först en lång PW och sen lite ompyssling här hemma. De kommer bli nice. Det är så himla mycket som händer om dagarna och i mitt liv, tyvärr kan jag inte riktigt avslöja allt ännu men ni ska få veta. Vi hörs mera ikväll. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0