Massagekvällar

Den här dagen har bara sprungit iväg. Min mobil dog efter lunch så jag kunde inte uppdatera er om Örebro men det gick iaf jättebra. :)

När jag kom hem och jag pysslat lite, skött om alla fina blommor jag fick på min examensdag. :)
Det här är typiskt en sån dag som alla andra, jag och Henrik hinner knappt se varandra och de är nu dem här tio minuterna innan vi skulle gå och lägga oss som vi kan ventilera dagen. Men då är det så att vi faktiskt infört världens bästa grej, ge varandra massage varje kväll. Alltså får man varannan dag. Åh så mysigt det är, jag älskar att få massage, men det är ganska mysigt att ge också. När man vet att han njuter. Nu blir det sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0