Jag går inte ner!

Yes, ni läste rätt. Jag går verkligen inte ner, jag vet att jag är svårstartad men de verkar vara totalt stopp. Jag har gått ner 3 kilo av 10. Det är typ nada. Jag vet att jag har fuskat med vin lite då och då och godis i överflöd en gång i veckan. Nu blir de att lägga om helt. Jag rör mig minst 1 timme om dagen, ibland två. (Som idag, började dagen med en timmes PW och sen en lång löprunda med Henrik) 6-7 dagar i veckan. Jag har invägning en dag i veckan och har veckomål för att få kontroll. Kosten är sund med mycket grönt och fibrer.

Det roliga är ju mer jag tränar, desto mindre bryr jag mig om idealkroppen jag vill ha. Jag vill bli spänd och orka mer. Fysiskt. Det är fantastiskt att kunna njuta av en löprunda. De gör jag inte i dagsläget men vet att jag kan komma dit. Så skärpning Gina, mer fokus på träning och bättre hälsa. Heja mig, detta ska jag klara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0