Har aldrig varit stoltare

Jag har en sån speciell känsla i kroppen, det pirrar i magen, jag känner mig nervös, stolt, förväntansfull och otroligt glad. Jag kan knappt förstå. Imorgon är den stora dagen och det bubblar i hela mig! JAG TAR EXAMEN IMORGON. Då är jag klar med min utbildning och är redo att ta världens största kliv ut i arbetslivet. Det var 2 år sen jag hade på mig studentmässan, nu tar jag på mig examensmössan. Jag är Gina Hedrén och jag är mäktigt glad att jag är så fruktansvärt envis när jag bestämt mig för något. Jag är fantastiskt glad att jag hoppas på högskola direkt och jag är SÅ glad att jag hoppas på den bästa utbildningen. Jag är så nöjd, det har inte alltid varit lätt men nu när jag står här med allt färdigt och klart så fylls jag av så mycket glädje. Två jättebra år men fina klasskamrater och sjukt bra kurser. Vilka år!
När jag började utbildningen 2011 så målade vi redan första dagen upp examensdagen den 24 maj. VART VILL VI VARA? ja, vart ville jag vara? Jag ville ha kommit långt med min personliga utveckling, sitta på en hel del kunskap och erfarenheter och ett stort nätverk. Man satt där i bänken och önskade att man hade jobb när man gick ut, de var ju det vi strävade och pluggade efter. Jag hade aldrig vågat hoppas på att det var de jobbet som jag skriver under nästa vecka. Jag hade aldrig vågat hoppats på hur fint resten av mitt 2013 skulle bli. (Jag kan ju inte gå ut med de officiellt ännu men snart ska ni få veta!!) Sagt och gjort. Jag sitter den 23 maj 2013 men en bunt av erfarenhet, kunskap, jobb, världens bästa pojkvän och ett liv fullt med glädje!
 
Jag har aldrig varit stoltare.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Stoooort grattis! På lördag är det ett år sedan vi tog examen, och tänk så mycket jag lärt mig sedan dess också! Kör på bara - u can do it!

2013-05-23 @ 22:04:04
URL: http://www.viktoriacederberg.se
Postat av: Stefan

Lycka till imorgon och grattis i förskott till din Examen!!!
Farbror Stefan

2013-05-23 @ 22:36:45
Postat av: Valsaren

Välkomen till arbetslösheten.

2013-05-23 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0