De väntas konferens, galakväll och prisutdelning!

Hej alla läsare. 
Jag har en hel del att uppdatera er om. Den här dagen har bestått av jobb och förberedelser. Först en hel dag på MIO sen jobb med fina Moa ang. UF Alumni Västmanlands höst. De kommer bli en skitbra höst!
Imorgon åker jag på konferens i 3 dagar i Stockholm. De är megafinal i Ung Företagsamhet och som representant och ambassadör för UF Alumni från Västmanland så finns jag givetvis på plats. Vi ska träffas i Advisory Board för att komma längre med UF Alumni. 
På tisdagkväll är de galakväll och prisutdelning, de är alltid ett speciellt tillfälle. Den här galakvällen satsar jag på en knälång röd klänning med låga ballerina skor. Avslappnat men fint. Ni kommer få se.
Har precis packat klart väskan och ska snart hoppa i duschen. Min mamma har hjärntvättat mig sen liten att packa allt i olika plastpåsar för att få ordning och jag kan inte sluta med det. Har till och med mig en speciell tygpåse för smutstvätt. Tant. 
 
Jag har typ packat tre par strumpbyxor till galakvällen, jag har en tendens att framkalla maskor. (maskar?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0