CosaNostra - blogg om entreprenörskap, företagande och innovation

God morgon god morgon!
Medan jag är påväg till konferens i Stockholm så ska jag släppa på veckans hemlighet och överraskning!
Jag och min vän Zlatan som ni har sett i bloggen lite då och då har skapat ett projekt tillsammans. Nämligen en blogg. En blogg där vi lyfter allt som handlar om entreprenörskap, företagande och innovation. Vi ska lyfta fram ris och ros och ska speciellt ge er en uppdatering om vem eller vilka det är som får Sverige att blomstra imorgon. 
 
Besök sidan själv och läs om inlägget jag skrev om Rework Västerås, krafttaget för att få bot på arbetslösheten för unga, hur min uppfattning var och vad det var som gjorde att jag lämnade konferensen två timmar tidigare än utsatt tid!

www.cosanostras.se 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0