Aldrig mera blondie

Jag är ingen hockeyälskare och tycker att det räcker över att blicka lite då och då över tv:n. Jag bestämde mig för att ladda hem en film som jag länge har velat sett. Filmen är en svensk film som heter Blondie och jag vet inte hur många av er som känner till den men den gick på bio för ett tag sen och jag fick aldrig chans att se den. Alltså fy fan, de var nog meningen att jag inte skulle lägga pengar på sådant blaj. Jag har suttit i över en timme och kollat på skit. Jag brukar inte klaga och definitivt inte såga men de här var en av de sämre filmerna jag sett i mitt liv. 
För mig finns de inget tilltalande i filmen alls, jag tycker att deras relationer är helt uppåt väggarna och det är uppriktigt helt galet att man som syster inte har tagit tag i deras relationer innan. Så elaka man kan vara. Om ni får chansen, missa filmen för det var inget att se. Usch. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0