Sjuk smärta

Hur fel kan de inte bli?! Här sitter jag och skriker att jag vill ner i vikt men någon mäktig person eller ting som bestämmer mitt öde råkade höra mig, och gav mig en sådan stark magsjuka att kvällen slutade på akuten. Låg där till fyra imorse men världens finaste kille som gör allt för mig. Igår hade jag inte klarat mig utan Henrik.
När jag skriver är de lite sarkasm, men egentligen är inte detta roligt över huvud taget. Jag får knappt behålla maten och har ätit 2 dl nyponsoppa. Detta håller inte. De som gör mest ont var att jag var tvungen att ställa in innovationsmötet med almi imorgon. Som jag hade sett framemot det.
Tårarna kommer lite då och då när de vrider sig i magen, jag ser för övrigt ut som ett lik att jag knappt vågar vända ansiktet mot Henrik. Vilken förnedring bakterier och magsjuka är. Puss och krya på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0