Kär och lycklig

Yes, då har man haft en heldag i Stockholm, packat om väskan för Gotland.
Imorgon ska jag vara med på Ung Företagsamhet egna mässa i Visby för Gotlandslän. Så himla roligt!

När jag precis pussade av Henrik och sa hej då värker det i hela magen. Men hur kär kan man vara? Vi har varit tillsammans mer än 15 månader och jag klarar knappt att vara ifrån honom i 2 dagar. Är det inte knasigt hur det kan bli? Jag som flyttade till Västerås och skulle vara supersingel. Jag skulle aldrig byta ut det jag har idag, har inte träffat många personer som alltid gör sitt bästa, alltid är glad och alltid har ett positivt pepp till mig när jag går igen jobbiga saker så som Henrik.
Halva den jag är idag är Henrik!
Puss puss puss på dig, nu blir de resa mot ön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0