Guldstänk 2013

Inte ett enda inlägg fick ni igår, för jag var så galet stressad. När jag kom till Västerås i onsdagsnatt och skulle prova galaoutfiten så märker jag att jag inte kan ha mina pumps som jag skulle ha. Hell yeah vilken panik jag fick, ni anar inte. Dem glappade i hälen och vägrade passa. 
Så igår morse, efter att jag hade solat och packat upp min väska så åkte jag och mamma till Erikslund för att köpa småsakerna till outfiten. Sånt där som strumpbyxor, armband, smink och skor. Jag var så arg på högklackad skor och bojkottade de med ett par fina ballerina i skinn, så där fantastiskt sköna. Bra val av mig.

 
Jag hade en jättebra galakväll, jag gick med min rådgivare Lars som jag inte klarar mig utan. Bästa killen i världen, efter Henrik givetvis. Prisutdelningen var ganska seg och lång men maten vägde upp de, det var en efterrätt med choklad som var makalös. 
Jag bjuder på några bilder. Idag ska bara jag och mamma ta de lugnt, jag jobbar lite hemifrån och njuter av en riktigt vårig fredag. PUSS


Jag och min andra företagarhalva Lars


Uppträdande under prisutdelning, Euphoria

Nej man vad roligt att jag tog typ två bilder igår, finns ju inte en enda när jag kikar igenom mobilen ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla I

Fy faaan vad snygg du är!! Å vilken kropp!! Saknar dig vännen <3

Svar: Tack baby!Jag saknar dig så mycket med! längtar tills vi ses! <3
Gina Hedrén

2013-03-16 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0