Uppdatering

Jisus vad ouppdaterat det var här, det har varit väldigt fullt upp och det får bli orsaken. Jag har börjat jobba på Mio nu på heltid, samtidigt som det har jag handelskammaren och mitt egna projekt. + lite Alumni. Det är fantastiskt att få jobba med det man tycker om.

Det är snart midsommar (redan i helgen) och jag saknar Gotland mer än någonsin, har alltid tillbringat midsommar med familj och vänner på ön, den här gången ska jag vara kvar i stan. Egentligen inte för jag ska åka upp till en supermysig stuga i Norberg med den bästa coachen/mentorn någonsin. Hans fru och Henrik, en väldigt lugn midsommar. 
Innan det ska jag jobba de här dagarna, försöka få bort min förkylning helt och bara vara.

Ikväll var jag på ett förberedningsmöte inför konferensen jag ska till Frankrige i september, en konferens för kvinnliga företagare i Västmanland. Anna som jag blivit inbjuden av är min favorit, det kommer bli jättekul.
Innan det blir de förhoppningsvis Malmö och Estland med UF Alumni.

Nu ska jag umgås med min Henrik, har längtat efter att få pussa på honom hela dagen. KRAM
 
Mötet jag var på ikväll höll till på Hem till Gården i Västerås, gud så mysigt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0