Uppdatering denna onsdag

Kul tjej jag var igår, efter att jag hade sett finalen på Biggest Looser så gick jag och Henrik in i sovrummet och jag hann somna innan han ens la sig. Trött och sjuk tjej. Min förkylning dödar min ork men jag försöker så gott jag kan. 

Igår var dagen som markerade att jag och Henrik har varit tillsammans i 1,5 år. Helt galet vad tiden har sprungit iväg, jag minns fortfarande när vi dejtade. Jag ska återkomma till det. Jag hann väl (hoppas jag) mumla något igårkväll om att de har varit den bästa tiden i mitt liv. Det är han som får mig att växa och kan ge mig möjligheten till en karriär. Det stödet som jag får är ovärderligt.
 
Nu ska jag fortsätta jobba, hörs lite senare. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0